Jak nakupovat
Pro hladký průběh nákupu postupujte prosím podle následujících kroků:
Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace
Jak vložit zboží do košíku:
Pokud jste na našich stránkách našli zboží, které chcete zakoupit, vložte jej prosím do košíku pomocí piktogramu "do košíku" a stejně postupujte i v případě zájmu o další zboží. Pokud již máte v košíku vše, co jste chtěli zakoupit, klikněte na "Nákupní košík" popř. na piktogram "pokračovat do košíku", zkontrolujte si zboží, které je v košíku vloženo, množství a ceny. Pokud chcete přiobjednat další zboží, klikněte na možnost "Zpět do obchodu". Pokud je Váš košík kompletní, klikněte na "pokračovat". Nyní zvolte způsob dopravy a platby a pokračujte na další krok. Vyplňte příslušný formulář s osobními údaji pro doručení zboží, pokud se dodací adresa liší od fakturační, klikněte na“ Doručit na jinou adresu“ a vyplňte rozšíření formuláře, nyní zvolte "pokračovat". Zkontrolujte veškeré údaje, zda se shodují s vaším požadavkem, případně nám připište nějakou poznámku k objednání - po zaškrtnutí políčka "Zadat poznámku pro prodejce" a odešlete. Další instrukce a informace obdržíte formou e-mailové zprávy.
Platební metody:
Pro platbu za zboží můžete volit mezi dobírkou, kdy platíte v hotovosti při převzetí zboží od přepravce, na Vámi uvedené adrese, nebo na výdejním místě Zásilkovny (Z-Pointu) nebo Balíkovny a platbou předem převodem na náš účet. Potřebné údaje k platbě Vám budu zaslány e-mailem po přijetí Vaší objednávky. Dále nabízíme možnost platby kartou online.
Nejsme plátci DPH.
Odeslání zásilky:
Zboží bude zpravidla odesláno do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky v případě zasílání na dobírku, pokud platíte převodem, či kartou online bude zboží odesláno maximálně do dvou pracovních dnů, od přijetí Vaší platby na náš účet, jehož číslo obdržíte e-mailem v informaci o objednávce. V případě dovolené budete informování e-mailem o probíhající dovolené a zboží bude odesláno po jejím skončení.
Dopravné a ceník dopravného:
Zásilkovna Z-Point (výdejní místo) - možnost přepravy pouze zásilky do 10 kg
0-5 Kg - 89 Kč s DPH
5-10 Kg - 129 Kč s DPH
Zásilkovna - doručení na adresu
0-5 kg - 119 Kč s DPH
5-10 kg - 139 Kč s DPH
Balíkovna (výdejní místo) - možnost přepravy pouze zásilky do 15 kg
0-10 Kg - 79 Kč s DPH
K celkové váze balíku je nutno připočíst váhu balení - krabice a ochranný materiál.
Ceník platebních služeb
Hotově při osobním převzetí: Zdarma
Převodem na účet: Zdarma
Platba kartou: Zdarma
Dobírkou: 23 Kč
Při nákupu nad 2.000 Kč je doprava včetně dobírky ZDARMA.
Osobní odběr je zdarma, po telefonické domluvě na adrese:
Hluboká u Borovan 61
37312 Borovany
tel. 606330681
Rádi Vám připravíme dárkový balíček podle Vašich představ. Vámi vybrané produkty s láskou zabalíme do dárkové krabičky. Cena dárkového balení je +35Kč k celkové ceně objednávky.
Stačí, když si z kategorií (omáčky, chutney, hořčice, ..) vložíte do košíku produkty, které chcete objednat a následně zabalit a do košíku přidáte produkt "Vlastní dárkové balení" z kategorie "Dárkové sety".
DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
- Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
- Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.
- Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.